طراحی وب سایت شرکتی چیست ؟

شرکت شما برای رشد و توسعه موفقیت خود به یک وبسایت شرکتی قوی و حرفه‌ای نیاز دارد. طراحی وبسایت شرکتی ما بهترین ابزار برای شماست تا بتوانید بهترین تجربه برای مشتریان خود را ایجاد کنید.

با توجه به اهمیت حضور آنلاین در دنیای کسب و کار امروزی، وبسایت شرکتی ضرورتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا برند و هویت شرکت خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان و مشتریان خود نمایش دهید. یک وبسایت حرفه‌ای و کارآمد به عنوان نماینده شما در دنیای مجازی عمل می‌کند و اعتماد مشتریان را جلب می‌کند.

 

طراحی وب سایت شرکتی ریسپانسیو و واکنش گرا

طراحی وبسایت شرکتی با استفاده از طراحی ریسپانسیو و پیشرفته، طراحی خلاقانه و سازگار با تمامی دستگاه‌ها مانند تلفن‌همراه، تبلت و رایانه شما را در رقابت با سایر رقبا به یک سطح جدید برده و تجربه کاربری منحصر به فردی را برای مشتریان توسعه می‌دهد .

ویژگی هایی که هر وبسایت حرفه ای شرکتی دارد !

طراحی منحصر به فرد

سرعت بالا و پایداری ارتباط

طراحی واکنش گرا و ریسپانسیو

بالا بودن امنیت و حفاظت از داده مشتریان

اهمیت بهینه سازی سئو وب سایت شرکتی

آیا میخواهید وب سایت شرکتی خود را به عنوان یکی از برترین ها در صفحات نتایج موتورهای جستجو درآورید؟ آیا نیازمند بهبود سئوی سایت خود هستید؟

با بهبود سئوی وب سایت شرکتی خود، میتوانید ترافیک و بازدیدکنندگان واقعی را به صفحه خود جذب کنید و اهداف تجاری خود را بهبود بخشید. هدف ما در شرکت یوتکنو، بهبود سئوی وب سایت شما و کسب رتبه برتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو است.

تیم ما از کارشناسان حرفه ای سئو، بهینه سازی محتوا و تحلیل داده تشکیل شده است که تجربه و آگاهی خاصی در زمینه بهبود سئو دارند. با تجزیه و تحلیل تکنیک های سئوی رقبا و مشاوره شما، ما میتوانیم یک برنامه بهینه سازی تخصصی برای وب سایت شما ارائه دهیم.

پلن پایه

طراحی سایت اقتصادی
تماس بگیرید
  • طراحی واکنش گرا
  • پشتیبانی مادام العمر
  • سرعت مناسب بارگذاری سایت

پلن استاندارد

طراحی سایت استاندارد
تماس بگیرید
  • تولید محتوا با تیم مجرب
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • طراحی چند زبانه
  • انتخاب میزبانی و ظرفیت هاست با توجه به نیاز
محبوب

پلن حرفه ای

طراحی سایت اقتصادی
تماس بگیرید
  • تولید محتوای چند رسانه ای
  • طراحی و برگزاری رویداد ها و کمپین ها
  • طراحی اپلیکشین اندروید و IOS
  • سئوی سایت حرفه ای
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مزایای داشتن یک وبسایت حرفه ای برای شرکت خود

شما همیشه اهداف جدید و مهمی برای شرکت خود داشته‌اید. از جذب مشتریان جدید و افزایش فروش تا ارتقای شناخت برند، همه این اهداف برای رشد و موفقیت شما ضروری است. ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم این اهداف را به سرعت و به راحتی برآورده کنید.

یک وب سایت شرکتی می تواند کمک شایانی در افزایش آگاهی مشتریان و تمام افرادی که به صورت بالقوه می توانند از مشتریان وفادار شرکت شما باشند ، نماید . وبسایت شما پلتفرم مجازی و آنلاین شما در بستر وب است و می توان گفت نماینده شما در این فضا می باشد . همچنین چکیده و ویترین توانمدی ها ، خدمات و تمام قابلیت هایی که شما به مشتریان خود می تواند عرضه نمایید .

بنابراین یک وبسایت شرکتی حرفه ای و مطابق اهداف و امکانات شرکت شما می تواند از این بستر حداکثر مزایایی را برای شما به همراه داشته باشد .

طراحی خلاقانه تخصص ماست

ما باتوجه به داشتن سابقه در اجرای پروژه های مختلف در حوزه های مختلف تجاری ، سازمانی و کسب کار های مختلف ، توانمندی بالایی در افزودن امکانات و قابلیت های مورد نیاز شما حتی با پیچیدگی فنی در جهت حرفه ای تر شدن هر چه بیشتر نتیجه هستیم

امنیت و پایداری سایت شما برای ما اهمیت ویژه ای دارد !

ما به خوبی می دانیم که حفظ داده های شرکت و همچنین مشتریان چه تاثیر به سزایی در افزایش اعتماد مشتریان و اعتبار یک شرکت دارد . همچنین سرعت بالای یک وبسایت و همچنین پایداری بالای آن (عملکرد صحیح یک وبسایت به صورت 24/7) از نکات کلیدی هر وبسایت است .

روند طراحی سایت های شرکتی توسط تیم ما به چه صورت است ؟

آنالیز و بررسی نیازمندی ها

در ابتدا یک ارتباط بین مشتری با تیم توسعه جهت شناخت کامل اهداف ، ویژگی ها و نیازمندی های پروژه برقرار خواهد شد . در این پروسه تمامی امکانات مورد نیاز آنالیز گشته و قیمت نهایی و مدت زمان اجرای پروژه مشخص می گردد .

طراحی سریع و کارامد سایت شما

پس از نهایی شدن انالیز و بررسی پروژه ، تیم توسعه با سرعت روند طراحی و توسعه وبسایت را در حداقل زمان ممکن آغاز خواهند نمود .

ایجاد تغییرات نهایی و بررسی های تکمیلی

در انتها نظرات و فیدبک مشتری به صورت پیوسته دریافت و تغییرات لازم اعمال خواهد گشت تا طراحی سایت کاملا مطابق با خواسته مشتری بوده و خروجی بدون هرگونه ایراد فنی یا هر مورد قابل اصلاح دیگری باشد .

روند طراحی یک وبسایت برندینگ یا شخصی ابتدا با شناخت نیاز های مشتریان و امکانات مورد نیاز آغاز خواهد شد و باقی مراحل آن به جزئیات پروژه و موارد درج شده بستگی خواهد داشت .

معمولا یک وبسایت شخصی دارای ویژگی ها و طراحی کاملا شخصی سازی شده مطابق برند شخص می باشد . این وبسایت ها محلی برای عرضه یک برند شخصی و خدمات ، قابلیت های آن برند است و می تواند محلی برای فروش خدمات ، کالا و یا دورهای آموزشی و غیره باشد .

 قیمت ها و تعرفه ها بر اساس ویژگی ها و امکانات هر پروژه متغیر می باشد و شما می توانید برای برآورد دقیق بودجه مورد نیاز برای طراحی وبسایت شخصی خود با مشاوران فروش ما تماس بگیرید .