طراحی وب سایت فروشگاهی چیست ؟

بهترین و قابل اعتماد ترین پلتفرم آنلاین فروشگاهی برای کسب و کار ها ، بستر وب سایت است . شما می توانید یک کانال تلگرامی یا پیج اینستاگرامی ایجاد کنید و شروع به تبلیغ و عرضه محصولات و خدمات خود نمایید اما هیچیک امنیت ، قابلیت اعتماد و سهولت خرید و ارسال محصول را به انداره یک وبسایت برای شما به ارمغان نمی آورند .

در یک وبسایت فروشگاهی تمامی نیاز ها قبیل امکان مدیریت انبار و موجودی کالاها ، ایجاد امکان انواع روش های پرداخت و ارسال ، امکان ایجاد پنل برای فروشنده ها و غیره اشاره نمود که تمامی موارد برای فروشگاه کامل مجازی را دارا است .

ویژگی هایی که هر وبسایت حرفه ای شرکتی دارد !

طراحی منحصر به فرد

سرعت بالا و پایداری ارتباط

طراحی واکنش گرا و قابلیت اجرا در تمامی دستگاه ها

بالا بودن امنیت و حفاظت از داده مشتریان

وبسایت فروشگاهی یا پیج اینستاگرامی ؟

طبیعتا هر یک از پلتفرم های آنلاین تاثیر به سزایی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت . کانال تلگرامی ، پیج اینستاگرامی و یا یک صفحه در یوتیوب . هرکدام با توجه به نوع مخاطبین هدف شما تاثیر خود دارند .

ولی تفاوتی که یک سایت فروشگاهی را با سایر سکو های آنلاین متمایز می کند ، قابلیت فروش محصول به سادگی هرچه بیشتر و با داشتن امکان اعتماد سازی است که پیج اینستاگرامی و سایر شبکه های مجازی در حال حاضر از ارائه آن محروم بوده اند .

بنابراین بهترین راه کار استفاده ترکیبی از تمامی فرصت ها و پلتفرم ها در جای خود و لینک آن ها به یکدیگر برای افزایش حداکثری کارآیی است .

اهمیت بهینه سازی سئو وب سایت فروشگاهی

یک از مهم ترین موارد در طراحی یک وب سایت فروشگاهی ، توجه به سئوی سایت و رتبه صفحه اصلی و محصولات سایت در موتور های جستجو گر مانند گوگل است .
بخش قابل توجهی از ورودی مشتریان حقیقی و کسانی که به دنبال خرید محصولاتی هستند که شما ارائه می دهید  ، از طریق جستجو در سایت هایی همانند گوگل و … به دنبال پیدا کردن فروشگاهی هستند که بهترین ویژگی ها را داشته باشد .
طبیعتا سایت هایی که از رتبه بهتری در گوگل برخوردار هستند و در صدر نتایج جستجو قرار گرفته اند ، شانس بیشتری برای دریافت کاربران را دارند .
تیم فنی سئو یو تکنو با داشتن شناخت کافی از تمام مواردی که برای گوگل اهمیت دارد تا وبسایت شما سئوی حرفه ای را داشته باشد ، آماده برای ایجاد یک ساختار سئوی جدید برای وب سایت شما و افزایش بازدید کاربران و بهبود هر آنچیزی که شما انتظار دارید خواهد بود .

پلن پایه

طراحی سایت اقتصادی
تماس بگیرید
  • طراحی واکنش گرا
  • پشتیبانی مادام العمر
  • سرعت مناسب بارگذاری سایت

پلن استاندارد

طراحی سایت استاندارد
تماس بگیرید
  • تولید محتوا با تیم مجرب
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • طراحی چند زبانه
  • انتخاب میزبانی و ظرفیت هاست با توجه به نیاز
محبوب

پلن حرفه ای

طراحی سایت اقتصادی
تماس بگیرید
  • تولید محتوای چند رسانه ای
  • طراحی و برگزاری رویداد ها و کمپین ها
  • طراحی اپلیکشین اندروید و IOS
  • سئوی سایت حرفه ای
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مزایای داشتن یک وبسایت حرفه ای برای فروشگاه خود

امروزه دیگر همه می دانند که هر کسب و کار و بیزینسی نیاز به یک وبسایت حرفه ای دارد .

این پلتفرم مزایای بسیاری دارد که همه ما با آن آشنا هستیم اما چه چیزی مهم تر از آن که شما یک نماینده از فروشگاه خود در دنیای تجارت آنلاین داشته باشید که کاربران مختلفی از سرتاسر ایران و حتی جهان در آن می توانند مشتری بالقوه شما باشند .

همچنین موارد مختلفی برای افزایش اعتماد کاربران و تسهیل روند خرید محصول از فروشگاه وجود دارد .
مدیران وبسایت و یا فروشندگان می توانند به سادگی محصولات قابل ارائه را مدیریت و هر تغییری را بنا به سلیقه و نیاز خود و باتوجه به حوزه کاری خود ایجاد نمایند . و پلتفرمی کاملا شخصی سازی شده و مطابق نیاز های خود را داشته باشند .
برخی از مزایای دیگر وسایت فروشگاه :
1-ایجاد حس حرفه ای بودن کسب و کار
2-شخصی سازی طبق خواسته ها و تمام آنچه که نماینده شما در این فضا نیاز دارد .
3- ایجاد امکان تبلیغات در این بستر ، اجرای کمپین ها و رویداد ها برای جذب مشتریان .
4-امکان خرید و ارسال محصولات به سراسر کشور از طریق خدمات پستی .

5- یک بستر مناسب برای نمایش حرفه ای محصولات و ویترین فروشگاه .

طراحی خلاقانه تخصص ماست

ما باتوجه به داشتن سابقه در اجرای پروژه های مختلف در حوزه های مختلف تجاری ، سازمانی و کسب کار های مختلف ، توانمندی بالایی در افزودن امکانات و قابلیت های مورد نیاز شما حتی با پیچیدگی فنی در جهت حرفه ای تر شدن هر چه بیشتر نتیجه هستیم

امنیت و پایداری سایت شما برای ما اهمیت ویژه ای دارد !

ما به خوبی می دانیم که حفظ داده های شرکت و همچنین مشتریان چه تاثیر به سزایی در افزایش اعتماد مشتریان و اعتبار یک شرکت دارد . همچنین سرعت بالای یک وبسایت و همچنین پایداری بالای آن (عملکرد صحیح یک وبسایت به صورت 24/7) از نکات کلیدی هر وبسایت است .

اهمیت شناخت کسب و کار خود ...

قبل از شروع روند طراحی سایت و محصول گذاری و در نهایت تبلیغ و بازار یابی ، در ابتدا شما باید بدانید چه محصولات و خدماتی را می خواهد به مشتریان عرضه کنید ، نوع کسب و کار شما چگونه است و مخاطبین هدف شما چیه کسانی هستند (برای مثال مشتران شما می توانند سازمان ها ، خرده فروشی ها و یا افراد باشند).

ویژگی های ذاتی و ظاهری وبسایت شما وباسته به این موارد می باشد و شناخت و انتخاب صحیح کمک فراوانی به حرفه ای شدن هرچه بیشتر وبسایت شما خواهد نمود .

 

شناخت صحیح به شما امکان میدهد :

آنالیز و بررسی نیازمندی ها

در ابتدا یک ارتباط بین مشتری با تیم توسعه جهت شناخت کامل اهداف ، ویژگی ها و نیازمندی های پروژه برقرار خواهد شد . در این پروسه تمامی امکانات مورد نیاز آنالیز گشته و قیمت نهایی و مدت زمان اجرای پروژه مشخص می گردد .

طراحی سریع و کارامد سایت شما

پس از نهایی شدن انالیز و بررسی پروژه ، تیم توسعه با سرعت روند طراحی و توسعه وبسایت را در حداقل زمان ممکن آغاز خواهند نمود .

ایجاد تغییرات نهایی و بررسی های تکمیلی

در انتها نظرات و فیدبک مشتری به صورت پیوسته دریافت و تغییرات لازم اعمال خواهد گشت تا طراحی سایت کاملا مطابق با خواسته مشتری بوده و خروجی بدون هرگونه ایراد فنی یا هر مورد قابل اصلاح دیگری باشد .

روند طراحی یک وبسایت فروشگاهی یا تجاری ابتدا با شناخت نیاز های مشتریان و امکانات مورد نیاز آغاز خواهد شد و باقی مراحل آن به جزئیات پروژه و موارد درج شده بستگی خواهد داشت .

معمولا یک وبسایت فروشگاهی دارای مواردی در خود هستند برای ایجاد یک پلتفرم تجارت آنلاین .

مواردی از قبیل مدیریت انبارداری ، حسابداری ، پشتبانی فروش و ایجاد کمپین تبلیغات و رویداد ها برای افزایش فروش .

 قیمت ها و تعرفه ها بر اساس ویژگی ها و امکانات هر پروژه متغیر می باشد و شما می توانید برای برآورد دقیق بودجه مورد نیاز برای طراحی وبسایت فروشگاهی خود با مشاوران فروش ما تماس بگیرید .